Хіллс на сцені з
19 років. Її першим великим контрактом було "Forever Tango" Луїса Браво у
1995 - 2001 - шоу з гастролями у Північній Америці та Азії. Наталія танцювала з Дієґо ді
Фалько з яким вони разом брали уроки в
Антоніо Тодаро.
Луїс Браво, постановник шоу "Forever Tango" |
Зараз мене більше
цікавить хореографія, лінії, та те що я хочу передати, виразити. Танго
залишається танго, я не вважаю за потрібне щось стилізувати або додумувати –
чим частіше я повертаюся до того, чого навчилася в дитинстві – тим краще.
Наталія Хіллс і Франціско Форкера |
Мій наступний
партнер у „Forever” був також моїм партнером у житті. Я дуже багато навчила його – він не був
танцівником танго. Врешті у мене виникало враження, що я танцюю зі своїм
власним витвором. Мені казали що я божевільна. Потім він запропонував поїхати
до Буенос Айреса щоб повчитися. Я погодилася і через рік ми повернулися у “Forever”. Я хотіла довести всім і собі що це можливо. Потім у нас було ще кілька цікавих проектів у
Лос Анжелесі та Нью Йорку, але скоро я довідалася що у нього є хтось інший і
він почав викладати використовуючи знання які я йому дала. Зрада – це боляче.
Але загалом то було добре – адже я зрозуміла, що не повинна мати близьких
стосунків з людьми, з якими танцюю.
Дуже важко знайти
хорошого партнера. Я б хотіла зустріти когось, хто пройшов ту ж школу, що і я.
Звичайно я б змогла пристосуватися. З Ґабрієлем Міссе я почувалася безпечно. Я
знала що поруч зі мною великий танцівник і ми просто імпровізували. Танцювали
танго. Ми мали зовсім різні характери, але коли йшлося про танець – говорили
однією мовою.
Наталія Хіллс і Ґабрієль Міссе |
Після “Forever” я повернулася в Буенос Айрес на рік щоб відпочити. Ходила на мілонги в
Кочабамбу, Клуб Альмаґро чи Ґрісель, зустріла свого теперішнього партнера,
Каталана. Мілонги вже почали змінюватися, але Пупі, Петака, та інші цікаві люди
ще були з нами.
Мені вже було важко
вловити настрій людей, зрозуміти як вони думають. Не знаю, чи буду я
коли-небудь працювати в Аргентині. Тепер я вже не відчуваю, що я «звідси». Як і
не почуваю себе своєю в будь-якій іншій країні. Таке враження, що я живу у
повітрі, я вже казала про це своєму психоаналітикові.
Наталія Хіллс і Ґабрієль Міссе |
Можливо, я
занадто сильно тримаюся за спогади про «те танго», яке танцювало покоління дідуся.
Тепер все інакше. Танго танцюють за гроші, мене так не вчили. Є певний спад
який важко буде виправити.
Я не люблю
бізнесу навколо уроків і так званих майстер класів. Я б краще розробила
програму і працювала з тим, як люди засвоюють інформацію. Довготривалий проект.
Мені здається це буде чесно. Мене постійно запрошують дати майстер-класи, але,
оскільки я не вірю в цей метод – я не беруся. Радше я б мала свою трупу і свій художній проект. В майбутньому я хочу розробити програму навчання, у якій
можна буде спостерігати за успіхами моїх учнів.
фрагменти інтерв'ю Маріні Ґамб'єр, портал Santango
http://www.santango.com/la-nieta-prodigar-4/
переклад TangoCult Юлія
Немає коментарів:
Дописати коментар