Блог о танго и культуре

Блог о танго и культуре

вівторок, 21 травня 2013 р.

Наталія Хіллс. Народжена для танго. Частина 1: маленька дівчинка і великі мілонгеро


Наталія Хіллс – молода танцівниця і хореограф, значна частина її кар'єри пов'язана із Сполученими Штатами. Вона належить до одного поколіття з Жеральдін Рохас та «кланом» Міссе. Хіллс танцювала у шоу «Forever Tango(1995-2001) Луїса Браво, кілька років виступала в парі з Ґабріелем Міссе, а у 2010-му в Нью Йорку заснувала власну трупу Tangueros del Sur”. 

фото Пілар Бустело
У її зовнішності є щось циганське, вона ефектно виглядала б у ролі танцівниці фламенко, але коли вона народилася, здається, танго уже чекало на неї.

Наталія Хіллс і Ґабрієль Міссе
 Хіллс народилася у містечку Ланус (звідки родом Марадона), яке згодом поглинув Буенос Айрес.Танцювати танго її вчив дідусь

«Він учив і моїх кузин і мою маму, але особливо хотів, щоб танцювала саме я» - каже Хіллс в інтерв»ю порталу Santango – «серед його друзів були Міґель і Неллі Бальмаседа, Віктор і Ла Руса та багато інших мілонгеро. Вони зазвичай приходили в гості у неділю, смажили асадос і увечері танцювали." - розповідає Хіллс. "Усі мої кузени в цей час гралися, а я зачаровано спостерігала за парами. У нас був звичайний типовий дім з патіо, танго і виноградом.  Люди питають мене як я потрапила в танго – я не знаю! Воно завжди було частиною мого життя, я не йшла на танці щоб там зустріти когось, не закохувалась в мілонгу. Танго було в моєму житті і для мене воно означає сімейну традицію, його мені передали.»


 Наталія хотіла танцювати. У 7 років почала займатися у відомій дитячій хореографічній студії Гайді Ґонзалес (Haydee Gonzales), звідки починали кар'єру багато відомих танцівників, наприклад Хорхе Торрес. «Дисципліна там була залізна, заняття кожного дня, але дідусь казав «Неґріта, ти мусиш танцювати танго». І Ла Руса теж так казала. Вони твердо стояли на своєму! Мабуть бачили потенціал або знали що я крадькома спостерігала за тим як танцюють вони. І коли мені було 11, у 1987, дідусь сказав що ми будемо вчитися «ходити танго». І ми рушили в Каннінґ, на практику до Бальмаседи – мого першого вчителя». В той час танцювало небагато дітей. Другою там була Жеральдін Рохас. Її школою стала мілонга, Хіллс же ставала танцівницею від дисципліни. 

Наталія Хіллс і Хорхе Торрес
«Моїми вчителями танго були Пупі Кастелло, Фініто, Пібе дель Абасто. Два роки я ходила на індивідуальні заняття до Бальмаседа двічі на тиждень плюс п'ять годин занять ходою щотижня. І я переконана що так і треба вчитись. Вони не пояснювали, вони взагалі мало говорили. Наука полягала в тому, що треба було міцно стояти на ногах, сильно відчувати підлогу, відчувати вагу тіла, бо танець тоді був важким – мало бути важким тіло, треба було дуже ясно відчувати ведення. Танець не мав складної хореографії – він був тягучим. 

Наталія Хіллс і Іван Террасас
 "Я спостерігала за жінками, які протанцювали по сорок років зі своїми чоловіками – рух пар не переривався і вони були безперервно разом. Це було сильно. На питання маестрос не відповідали. Вони напевно й самі не знали, що винаходили техніку практично в процесі! Не казали спеціально, що треба стояти на власній осі щоб робити хірос, енроскес, аґуахас – вони робили це автоматично. То були великі танцівники.»

Наталія Хіллс і Ґабрієль Міссе
  « Тодаро вчив мене фігур, як я розуміла, то був стиль 1950-х. Це була «друга частина», щось крім ходи.  Він був дуже вимогливим, теж нічого не пояснював. Ми танцювали дві години, потім перерва і ми танцювали ще. Він вчив танцювати як сильна жінка, усіх так вчив. Після такої школи я не могла їх всіх підвести!»

 "Я ніколи не брала уроків у жінок, крім Неллі де Бальмаседа. Вважалося, що жінка повинна лише слідувати. Було нічого вчитися. Знаю, зараз багатьох засмучує ця ідея. Але слідувати за чоловіком – задача не з легких. Вже не кажучи дозволити собі бути вповні у цій ролі. В танго можна бути дуже справжньою, але тільки з цієї позиції. Зараз дівчата дуже хочуть робити «ще що-небудь». Але танго – це просто хода і слідування за чоловіком. Часом здається що ти «нічого» не робиш. Я бачу як дівчата стараються виразити себе. Але по справжньому ти себе виразиш якщо дійсно навчишся чекати моменту коли можна почати слідувати!»

далі - у наступному пості

 
TangoCult Юлія
За матеріалами:
http://www.santango.com/la-nieta-prodigar-4/інтерв'ю з Маріною Ґамб'єр

Немає коментарів:

Дописати коментар