Блог о танго и культуре

Блог о танго и культуре

четвер, 26 вересня 2013 р.

Меліна Бруфман: цирк? експериментальний театр? це все танго!



 Ще одна суддя світового танго чемпіонату 2013: Меліна Бруфман. 
 
  
Меліна Бруфман

Меліна Бруфман і Клаудіо Гонсалес у "Forever Tango", 1998
Вона прийшла у танго через сцену та театр. Найраніші її роботи – у «Forever Tango» у кінці 1990-х – як танцівниці і хореографа водночас. 

На початку 2000-х, разом зі своїм партнером Клаудіо Гонсалесом, Бруфман заснувала театральну трупу «Tango Pulenta». 

"Tango Pulenta"
У роботі вони використовували елементи танцю модерн, поезії, цирку та експериментального театру. Найвідоміша їх вистава «Епізоди у танго-кодуванні» Episodios Cifrados En Tango”) успішно гастролювала як Південною так і Північною Америкою. 


«На початку 1990-х, коли мені було 18, я приїхала в Буенос Айрес з провінції щоб вчитися балету – каже Меліна Бруфман у інтервю "Вашингтон Пост", - але танго було скрізь, здається воно проникало у кожен куточок міста. Коли я побачила пару, яка танцювала танго – я зрозуміла що повинна теж навчитися його танцювати!»


 Меліна і Клаудіо досі танцюють, гастролюють і викладають танго разом на фестивалях по усьому світі. Їх можна побачити і на мілонгах, але, без сумніву вони насамперед сценічні танцівники і актори.


Їх стиль своєрідний, жорсткий навіть до маскулінності. На сцені вони рівноцінні партнери, можливо вони пройшли школу Тодаро, вплив його стилю очевидний. 

Якийсь час Меліна носила дуже коротку стрижку і у відео з однієї з вистав, де вони з Клаудіо обоє танцюють топлесс, навіть важко з першого погляду вловити різницю між чоловічим і жіночим тілом.  

 










Її музикальність акцентовано ритмічна і різка, він же деколи бере на себе роль інтерпретації нюансів мелодії.  Вони часто розмикають обійми, «оживляючи» руки – Клаудіо обсипає Меліну білими пелюстками, або просто бере її долоні в свої. 


Часом вони танцюють у химерних обіймах, тримаючи один одного за спину правими руками, а лівої руки Клаудіо Меліна досягає у себе над головою. Спочатку це нагадує про «заламані руки» - дисфункціональність стосунків, але за мить, коли пара і в таких обіймах продовжує невимушено рухатись паркетом, ця асоціація дає місце іншій – пристосування до партнера, діалог у будь-якій ситуації, позиції, присутність і співпраця.

 
За суддівським столиком поруч з Хуаном Карлосом Копесом

TangoCult Юлія

Джерела

Немає коментарів:

Дописати коментар