Ще одна суддя світового танго чемпіонату 2013: Меліна Бруфман.
Меліна Бруфман |
Меліна Бруфман і Клаудіо Гонсалес у "Forever Tango", 1998 |
Вона прийшла у танго через сцену
та театр. Найраніші її роботи – у «Forever Tango» у кінці 1990-х –
як танцівниці і хореографа водночас.
На початку 2000-х, разом зі своїм
партнером Клаудіо Гонсалесом,
Бруфман заснувала театральну трупу «Tango Pulenta».
"Tango Pulenta" |
У роботі вони
використовували елементи танцю модерн,
поезії, цирку та експериментального театру. Найвідоміша їх вистава «Епізоди у танго-кодуванні» («Episodios Cifrados En Tango”) успішно
гастролювала як Південною так і Північною Америкою.
«На початку 1990-х, коли мені було 18, я приїхала в Буенос Айрес з провінції щоб вчитися балету – каже Меліна
Бруфман у інтерв’ю "Вашингтон Пост", - але танго було скрізь,
здається воно проникало у кожен куточок міста. Коли я побачила пару, яка
танцювала танго – я зрозуміла що повинна
теж навчитися його танцювати!»
Меліна і Клаудіо досі танцюють, гастролюють і викладають танго разом на
фестивалях по усьому світі. Їх можна побачити і на мілонгах, але, без сумніву
вони насамперед сценічні танцівники і актори.
Їх стиль своєрідний, жорсткий навіть до маскулінності. На
сцені вони рівноцінні партнери,
можливо вони пройшли школу Тодаро, вплив його стилю очевидний.
Якийсь час Меліна носила дуже коротку стрижку і у відео з однієї з вистав,
де вони з Клаудіо обоє танцюють топлесс, навіть важко з першого погляду вловити
різницю між чоловічим і жіночим тілом.
Її музикальність акцентовано
ритмічна і різка, він же
деколи бере на себе роль інтерпретації нюансів
мелодії. Вони часто розмикають
обійми, «оживляючи» руки – Клаудіо
обсипає Меліну білими пелюстками, або просто
бере її долоні в свої.
Часом вони танцюють у химерних обіймах, тримаючи один одного за спину
правими руками, а лівої руки Клаудіо Меліна досягає у себе над головою.
Спочатку це нагадує про «заламані руки» -
дисфункціональність стосунків, але за мить, коли пара і в таких обіймах
продовжує невимушено рухатись паркетом, ця асоціація дає місце іншій –
пристосування до партнера, діалог у будь-якій ситуації, позиції, присутність і
співпраця.
За суддівським столиком поруч з Хуаном Карлосом Копесом |
TangoCult Юлія
Джерела
Немає коментарів:
Дописати коментар