Блог о танго и культуре

Блог о танго и культуре

вівторок, 1 жовтня 2013 р.

Хто не знає Худого Дані?!



Світлий костюм, глибокі блакитні очі на посіченому глибокими зморшками обличчі, усмішка і вічна цигарка в руці -  хто ж не знає Худого Дані?!   



 Ернесто Ектор “Flaco Dany” Ґарсія – один з найпопулярніших танцівників старшого покоління. Минулого травня Дані виповнилося 77 років, 65 з них він танцює танго. Разом зі своєю партнеркою, румунською танцівницею Лусією Мірзан, він активно бере участь у фестивалях і марафонах, де дає популярні уроки мілонги трасп’є. Саме мілонга трасп’є принесла йому визнання, хоча танго і вальси він також танцює непогано. 

 В інтерв’ю з Монікою Паз для її проекту «PractiMilonguero», Дані каже, що не пам’ятає точно хто саме вперше підмітив його особливе вміння у мілонзі трасп’є, але він вирішив його розвивати і з часом вона стала його візитною карткою. Фляко Дані ковзає над поверхнею підлоги, ніби її не торкаючись. Його "фірмовий" стиль - численні дрібні кроки "автономні" від партнерки - вона в цей час спокійно тримає ритм.


 Фляко Дані запрошений за суддівський столик танго мундіалю десять років поспіль. У тому ж ітерв’ю він згадує, що змагання у танго – річ абсолютно не нова, але раніше воно мало зовсім інший вигляд: «Все відбувалося на мілонзі, - каже Ґарсія, - до спин партнерів були прикріплені номери, так як і зараз, але жюрі як такого не було – біля виходу стояла урна, в яку всі присутні кидали свої вхідні білети, написавши на них номер пари, яка їм найбільше сподобалася. Хто набирав найбільше голосів – ставав переможцем».  

Зліва направо: Мігель Анхель Бальбі "Пепіно",Фляко Дані, Карлос Гавіто "Боча", Ернесно "Ель Пібе" Саранді
Ф.Д.: Я танцюю з 14 років. У моєму танцюванні були перерви, кілька років, то були не найлегші часи. В один період я був таксистом, возив клієнтів містом. Якось увечері я підібрав одного, він сів на заднє сидіння і як ми тільки рушили, став тормошити мене за плече. «Ти мене не впізнаєш? Не впізнаєш?» його голос ставав все загрозливішим – і коли я обернувся, то побачив на задньому сидінні своєї автівки Карлоса Ґавіто! Ґавіто, з яким ми жили в одному районі, разом ходили мілонги і один до одного в гості, він тоді уже був зіркою танго за кордоном! Ми продовжили вечір у барі, він розповідав мені про своє життя у Шотландії, а я йому – про свої будні в Буенос-Айресі. 


Наприкінці нашої розмови він сказав «Дані, ти мусиш зробити паспорт, те як ти танцюєш – це мистецтво, ти не можеш сидіти в таксі!» Я погодився, наступного дня почав процедуру отримання паспорта. А потім прийшов в гості до Ґавіто в Авежанеду (він зупинився в домі своїх батьків) уже з паспортом. Він подивився на мій паспорт, дав мені конверт і сказав «Візьми, тут дві тисячі доларів, купуй квиток в Італію, там моя партнерка Катя Скапінетті уже чекає коли ти почнеш працювати з нею! Так я знову почав танцювати.


Урок з Фляко Дані
 Я радий що зараз так багато людей почали танцювати танго. Але коли я дивлюсь що вони танцюють – це сумно. Багато з них танцюють рухи а не почуття. Багато виглядають як клони. Багато танцює так, ніби їм байдуже до жінки в їх обіймах. Мене вчили що танго – це повага. Може це не так і я старомодний, але чому тоді так багато людей приходить на мої уроки?! Танго входить у вуха і мусить пройти через серце, потім воно танцюється для жінки а аж потім – для публіки.

Фляко Дані і Лусія Мірзан
 У танго потрібна мякість, ніжність. Це зразу відчувається у тому як ви обіймаєте жінку, як робите паузи. Танго відбувається крок за кроком, буквально. Чим менше ви робите тим більше в цьому танго. Я стараюсь танцювати так, щоб жінка закохалася у мене до кінця танди.


 Танго – це моє життя, я живу танго, я пахну танго, курю танго. Танго - ніжність відчуття обіймів з жінкою. Це ніби тримати діамант і не дозволяти нікому до нього доторкнутися. Танго каже про мене більше ніж слова.  

TangoCult Юлія
Джерела

Немає коментарів:

Дописати коментар