Блог о танго и культуре

Блог о танго и культуре

пʼятницю, 8 березня 2013 р.

Taconeando. Ми усі такі різні!



Taconeando – одна з наймолодших фірм виробників взуття для танго у Буенос Айресі. Їх моделі – легкі і свіжі, з кольоровими каблуками і фактурними, а часом навіть хуліганськими текстильними рішеннями. 


 Я сама пару років протанцювала в їх туфлях і вони відповідали усім моїм потребам: шкіра дуже тонка, відповідно саме взуття дуже легке - на нозі його практично не відчуваєш. Каблучок тоненький і елегантний, а кольори – око радується! Замшева підошва завжди підтримувала мене в півотах, а ремінець міцно кріпив мої зелені туфельки на підйомі. Але делікатність з часом стала їх ахіллесовою п'ятою – за два з половиною роки туфлі відчутно розтягнулися і танцювати в них стало не так зручно. Хоча свого зовнішнього вигляду вони не втратили.

 
Засновниці Taconeando Марлене Ейман (Marlene Heyman) 29 років, а бренду – всього 4. Марлене у минулому – графічна дизайнерка. Вона завжди цікавилася текстилем і модою, а от танго увійшло в її життя не так давно : «Спочатку я ходила на мілонги з мамою, вона танцює вже понад 10 років – каже Марлене, - Весь час я думала що танго – це для старших людей, але коли зустрілася з цим світом – мені захотілося стати його частиною. Це як фільм де мільйон персонажів, всі з різних реальностей, тут кожен може бути яким захоче!»... 



«Я швидко навчилася танцювати, бо мене багато запрошували, але пізніше я пішла на уроки і тепер багато з моїх найкращих друзів – зі світу танго.» - веде далі вона.
«Мої подруги довго вважали що я дівчина типа, якому за 60 (мого партнера)! І взагалі танго – це «для дорослих», я вирішила довести їм що це не так!» 


Марлене заснувала  Taconeando. Тут вона відповідальна за дизайн, це вона вибирає матеріали, поєднання, кольори каблуків – усе - і її це захоплює! «Наше взуття підкреслює індивідуальність, те що не всі однакові! – каже Ейман. - Маємо понад 200 різних форм, кольорів, візерунків, тканин, розмірів каблука, підошов закритих чи відкритих туфель. Але при цьому намагаємося тримати ціни на доступному рівні. Коли я танцювала, а Taconeando  не існувала, я мусіла заощаджувати по кілька місяців щоб купити пару туфель. Хочу щоб наші були не такими дорогими. Хоча ми використовуємо найкращі матеріали і благородну шкіру – шевро, цапину, замшу, телячу з візерунком.»


 Багато клієнток Марлене – туристки, але і місцеві танцівниці часто заглядають до її бутіка.


 «Раніше я любила мілонги типу «El Beso”, “Cachirulo”, де справжні мілонгеро, кабесео і все таке, але тепер радше ходжу у “La Viruta”, “Tango Cool”, “Lab”, “El Motivo”, “Practica X”, “Milonga 10”, “Loca” щоб бути серед  людей свого віку. Крім того що я дизайнер я ще танцюю!"


 "Я вкладаю у душу свою справу, це моє життя, до кожної деталі ставлюся з увагою і любов'ю. Сподіваюся робити так і надалі!" 



З інтерв'ю Хульєті Ердосайн, CAMBALACHE
та за матеріалами  http://www.taconeandoshoes.com.ar/esp/index.html
TangoCult Юлія

Немає коментарів:

Дописати коментар