Блог о танго и культуре

Блог о танго и культуре

пʼятницю, 15 листопада 2013 р.

Тангеро по духу: Хесус Веласкес



Це імя не миготить на плакатах танго фестивалів старого континенту, ні навіть на афішах вистав. З ним мало інтерв’ю в інтернеті, але на 2007 рік сумарна кількість переглядів його відео на YouTube переважувала кількість переглядів відео великих зірок, хоча самих відео було всього 3. В одному з оглядів його навіть назвали «загадковим і скритним танцівником». Хесус Веласкес завжди тримається в тіні, не має артистичної пари і є одним зі «справжніх мілонгеро» на сцені
Хесус Веласкес
 Він танцював у найвідоміших і найзнаковіших компаніях і виставах – «Tangokinesis» Ани Марії Стекельман, «Forever Tango» Луїса Браво, «Tango Pasion» Освальдо Сілієнто (із Sexteto Mayor), «Tango x Мігеля Анхеля Зотто і навіть поставив власну виставу як хореограф – «Сostumbres de mi tierra» («Звичаї моєї землі») із La Compania Argentina Tango Folk

Хесус Веласкес також працює як викладач, його учні Гвідо Паласіос і Флоренсія Заррате –Кастіжа стали чемпіонами у категорії «сценічне танго» у 2013-му.


Я також належу до фанатів «Mala Junta» і «Café Dominguez» пари Веласкес-Поберах, двох відео які піднімають мені настрій і завжди додають натхнення йти і працювати над технікою, слухати музику, дивитися хороші танці і взагалі постійно нагадують що танго може бути таким. 


Мої знайомі, які бачили Веласкеса «в дії» стверджували, що рухається він так, що скопіювати його рухи неможливо - це супер якісна традиційна техніка. 

Гіжермо Чулак з «El Tangauta» написав, що є танцівники, які так глибоко ідентифікуються з танцем, що їх рухи стають самим танго, а не просто фігурами. Те що робить Веласкес, виражає глибоке переживання внутрішнього світу, а не поширені асоціації «світу танго». А в інтервю він сам каже: «Щоб добре танцювати треба відчувати дух танго».

Веласкес народився в місті Сантьяго-дель-Естеро. Він не виріс слухаючи танго - був танцівником фольклору. Його першим вчителем був Карлос Сааведра, а потім він об’їхав світ з Національним фольклорним балетом (Ballet Folclórico Nacional) під керівництвом Сантьяго Айяли і Норми Віоли. Саме в цій компанії Веласкес почав вчитися танго - це було частиною тренувань. Викладачем там був КарлосРіварола

Карлос і Марія Ріварола
Хесус Веласкес: «Я вивчав танго, щоб використовувати його у своїй роботі. Насамперед мене зачепили обійми.. Почав, щоб подивитися як піде і не зміг зупинитися. Це чиста емоція, чисте почуття... так мені здається» 


Що ти думаєш про танго сьогодні?
Сьогодні танго дуже поспішне. Більшість пар танцюють однаково. Думаю вони плутають потребу робити багато рухів з потребою слухати музику. Дуже мало людей присвячують себе викладанню танго. Я завжди казав – для того щоб збудувати великий будинок потрібен хороший фундамент.

Чого ти очікуєш від партнерки?
Хороших обіймів, щоб рухи були розслаблені і не було роботичного танцювання. 

Що ти думаєш про сучасні мілонги?
Мілонги змінилися, бо змінилося життя. У 1980-ті, коли я ходив у Аркаренсе у Віжа Уркіза, треба було елегантно одягатися. Недавно я згадував про це зі своїми друзями Луїсом Тарантіно і Хуліо Бальмаседою і ми всі сказали «як добре було б мати зараз таку мілонгу!»... Тепер часи інші, інші правила, дівчата запрошують тебе танцювати. Насправді гарні місця щоб потанцювати були і є. Там себе інакше почуваєш, вчишся як себе поводити, і ,спостерігаючи також вчишся.  

Ти часто буваєш за кордоном. Як танцюють танго поза Аргентиною?
Нещодавно я повернувся з Туреччини. Мені подобається як там танцюють, дуже поважають музику. У кількох місцях танцюють справжнє аргентинське танго, як тут. Є країни де змішують традиційне танго з танго нуево. На мою думку це не є аргентинське танго. 

Твоя порада для хорошої танди?
Елегантність. Мало рухів, але зроблених якісно. Бути музикальним і мати позицію. Бо естетика – в танго – це основне.
TangoCult Юлія

Джерела

1 коментар:

  1. *Нещодавно я повернувся з Туреччини. Мені подобається як там танцюють, дуже поважають музику. У кількох місцях танцюють справжнє аргентинське танго, як тут. Є країни де змішують традиційне танго з танго нуево. На мою думку це не є аргентинське танго* Танго, але не аргентинське..

    ВідповістиВидалити