Блог о танго и культуре

Блог о танго и культуре

середу, 10 квітня 2013 р.

Карлос Саура - Карлос Ріварола. Сцени "Танго"

У "Танго" (1998), фільмі іспанського режисера Карлоса Саури, Карлос Ріварола був хореографом чотирьох танцівДва поставив Карлос Копес і один - Ана Марія Стекельман. Режисер зібрав найзірковішу команду.

Карлос Саура
Кілька сцен з фільму згодом стали дуже відомими, майже "хрестоматійними", як наприклад ця - танго втрьох (Карлос Ріварола (Ернесто Ланді) - Сесілія Нарова (Лаура Фуентес) - Мія Маестро (її дебют у кіно, Елена Флорес)


"Тріо - то була ідея Саури - каже Ріварола, - для мене то був виклик бо танцювати танго втрьох - це не норма. Сесілія і Мія багато допомагали. У сцені йдеться про стосунки Маріо Суареса (Мігеля Анхеля Соли) (він спостерігає за танцем стоячи біля стіни) із цими жінками, напругу і натяг між ними. Камера зовсім не заважала, вона була присутня постійно, здавалося - вона танцює з нами."

Вітторіо Стораро, оператор "Танго"
 "У сцені Ани-Марії (Стекельман) ми танцюємо з Хуліо Бокка (зіркою аргентинського балету). Це танго двох чоловіків. Зазвичай такий танець - просто етюд, а не повноцінна сцена. Але у сценарії Саури ми станцювали його як креольську дуель. Він - геніальний танцівник з неймовірною технікою. Я постійно думав: як же мені "тягатися" з таким"?! І вирішив що кожна репетиція, кожен момент танцю буде для мене дуеллю"

   
У "Танго" я люблю не тільки танець, хоча деякі частини передивляюся багато разів і це, мабуть, найбільш "кінематографічне танго" з усіх які доводилось бачити. Я люблю те як Саура працює з кольором і світлом. Майже як живопис.



TangoCult Юлія

За матеріалами:


Немає коментарів:

Дописати коментар