В нью-йоркській
верcії шоу "Tango Argentino" у 1986-му танцювали Міґель-Анхель Сотто і Мілена Плебс. Їх номер був
центральним – то була «Кумпарсіта» стилізована під європейське уявлення про
танго (а-ля Рудольф Валентіно). Фактично, це був не "оригінальний склад" трупи - на гастролях у Франції цей номер танцювали Карлос і Марія Ріварола.
На них були дуже красиві і складні костюми, тому їх найчастіше
фотографували. Міґель і Мілена стали лицем шоу. Публіка починала аплодувати з
перших акордів.
Сотто і Плебс танцюють у дуже широких (бальних) обіймах, Мілена тримає корпус сильно відхиленим (майже заламаним) назад, танцюристи використовують драматичні повороти голови і підтримки, що майже опускають Мілену на підлогу. Цей стиль наслідував танго в Парижі у 1920-х (або уявлення про нього) і підкреслювався макіяжем (бліді, вибілені обличчя) і костюмами.
У своєму танці Міґель і Мілена роблять речі, невластиві салонному танго, але властиві європейському: йдуть вперед разом, не розриваючи обіймів, починаючи ходу дзеркально, обоє дивляться вперед; погляд Мілени здебільшого в простір або "повз" Міґеля, тоді як в традиційному танго партнерка не тратить візуальної прив'язки до грудей партнера.
"Копес, Ньєвес, Віруласо і Ельвіра, Дінселі - всі були нашими вчителями. Я скопіювала абсолютно все у Марії Ньєвес, - каже танцівниця, - вона - моя рольова модель у танці. Про кращу освіту годі було й мріяти."
http://www.eltangauta.com/nota.asp?id=589
У своєму танці Міґель і Мілена роблять речі, невластиві салонному танго, але властиві європейському: йдуть вперед разом, не розриваючи обіймів, починаючи ходу дзеркально, обоє дивляться вперед; погляд Мілени здебільшого в простір або "повз" Міґеля, тоді як в традиційному танго партнерка не тратить візуальної прив'язки до грудей партнера.
За словами Мілени Плебс, те шоу стало її "елітною школою". Вона почала танцювати з Сотто незадовго до початку репетицій і їй довелося багато вчитися - до того вона танцювала контемпорарі денс у Театрі Сан Мартін.
"Танцювати на каблуках, слідувати партнеру - все це було нове, але треба було пристосовуватись дуже швидко" - каже Плебс у інтерв'ю "Тангауті".
Фасад Театру Сан Мартін у Буенос-Айресі |
Мілена Плебс |
TangoCult Юлія
За матеріалами:http://www.eltangauta.com/nota.asp?id=589
Немає коментарів:
Дописати коментар